checkasidan

Alla inlägg under september 2011

Av Hanna och Lina - 9 september 2011 21:17

Tänk att det snart kommer att se ut så här ute igen... vill ju ha sommar lite till...


Kram Hanna

Av Hanna och Lina - 6 september 2011 16:34

... Julia Magnusson som har denna söta blogg! 


På bilden var det en målad elefant som jag fotade mitt i Köpenhamn.   


Kram Hanna

Av Hanna och Lina - 6 september 2011 14:57

Vad är det på bilden? Den som svarar rätt först får en länkning! Så kommentera nu!Kram Hanna

Av Hanna och Lina - 5 september 2011 20:45

Hej allesammans!


Det är jag som är Lina, jag och Hanna fick idén att jag kunde hjälpa till att blogga lite här eftersom hon tänkte ta en "bloggpaus". Men då stoppade jag henne!

Så ja, nu bloggar båda. :)


Vi lägger som sagt upp foton och små texter. Jag använder min Canon EOS 450D som jag har haft nu i ca ett år. Älskar den!


Bild tagen i Torekov, somrig solnedgång!

 

Kram Lina

Av Hanna och Lina - 5 september 2011 17:36

Fotad igår klockan halv tio...kan ju säga att jag behövde öka ISO-känsligheten...


Snart kommer det upp ett inlägg som ni inte vill missa!

Kram Hanna

Av Hanna och Lina - 4 september 2011 18:27

Precis när jag hade bestämt mig för att ta en bloggpaus kom Lina och då blev allt genast mycket roligare!   

Av Hanna och Lina - 4 september 2011 15:39

Har tagit en liten bloggpaus, men snart är jag tillbaka igen!


Kram

Presentation


Vad kul att du har hittat hit! Vi som skriver här heter Hanna och Lina. Vi båda älskar att fotografera. Hoppas att just du stannar kvar! Kram

Fråga mig

4 besvarade frågor

Lämna ett liten kommentar!

Omröstning

Hur ofta besöker du min blogg?
 Flera gånger varje dag!
 En gång om dagen.
 En gång i veckan.
 Ibland.
 Aldrig, det här är första gången.

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

checkasidan.bloggplatsen.se

 

   

MOUSOVER




Skapa flashcards