checkasidan

Direktlänk till inlägg 5 september 2011

Lina bloggar!

Av Hanna och Lina - 5 september 2011 20:45

Hej allesammans!


Det är jag som är Lina, jag och Hanna fick idén att jag kunde hjälpa till att blogga lite här eftersom hon tänkte ta en "bloggpaus". Men då stoppade jag henne!

Så ja, nu bloggar båda. :)


Vi lägger som sagt upp foton och små texter. Jag använder min Canon EOS 450D som jag har haft nu i ca ett år. Älskar den!


Bild tagen i Torekov, somrig solnedgång!

 

Kram Lina

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Hanna och Lina - 25 oktober 2011 15:44


   Foto: Unicef/Roger Le Moyne ”Dagispersonal anmälde inte misstänkt barnmisshandel: Vi tänkte anmäla men hann inte”.   ”14-årig flicka blev våldtagen på skolan och trakasserades av elever. Skolan: Vi gjorde vad vi kunde&rdq...

,

Av Hanna och Lina - 21 oktober 2011 19:25


    Lina

Av Hanna och Lina - 21 oktober 2011 18:03


    Kram Hanna

...

Av Hanna och Lina - 16 oktober 2011 14:15


Presentation


Vad kul att du har hittat hit! Vi som skriver här heter Hanna och Lina. Vi båda älskar att fotografera. Hoppas att just du stannar kvar! Kram

Fråga mig

4 besvarade frågor

Lämna ett liten kommentar!

Omröstning

Hur ofta besöker du min blogg?
 Flera gånger varje dag!
 En gång om dagen.
 En gång i veckan.
 Ibland.
 Aldrig, det här är första gången.

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

checkasidan.bloggplatsen.se

 

   

MOUSOVER




Skapa flashcards